Bestellen
Bekijk ons assortiment in de webshop. Voeg, wanneer u het product heeft gevonden die u wilt kopen, deze toe aan uw winkelmand (te herkennen aan de opvallende knop). Volg het afrekenproces in de winkelmand om uw bestelling te plaatsen (en af te ronden).
Klik hier om uw bestellingen te bekijken.
Alle betalingen worden verwerkt met Mollie. U kunt kiezen uit de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, KBC/CBC, PayPal, Apple Pay, creditcard, Klarna, Giropay en overboeking.
Bij overboeking moet u alsnog de betaling voldoen voordat wij uw order in behandeling nemen.
Wij streven ernaar om bij elke bestelling een track & trace mee te sturen. Helaas lukt dit niet bij alle bestellingen i.v.m. maatwerk en of vervoerder.
Binnen 24 uur kunt u uw bestelling annuleren, mits deze nog uit het automatische order proces (EDI orders) kan worden verwijderd, door contact met ons op te nemen. Houd hierbij uw bestelnummer bij de hand. Geef duidelijk aan dat u de bestelling wilt annuleren. Items die wij reeds hebben verwerkt of hebben verzonden kunnen wij helaas niet meer annuleren.
Heeft u al gecontroleerd of de bezorger geen briefje heeft achter gelaten? Of dat de bestelling misschien bij de buren is afgeleverd? Als dit niet het geval is kunt u een email naar info@voordeelmat.nl sturen met daarin de bevestiging en vermeld hierbij dat u uw bestelling niet heeft ontvangen.
Als wij een kortingscode bekend maken, dan zijn de voorwaarden hierbij vermeld.
Momenteel worden er geen cadeaubonnen gemaakt of uitgegeven.