Klantenservice » FAQ » Garantie & reparatie

Garantie & reparatie

Garantievoorwaarden
Wanneer uw product defect is of beschadigd bij levering, meldt dit dan direct bij onze klantenservice per e-mail dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Dit geldt ook wanneer een door ons geleverd product kapot gaat binnen de garantie termijn van minimaal 1 jaar. Mocht u een probleem met een product hebben buiten de garantie termijn dan helpen wij u ook graag verder. Wij geven tenminste 1 jaar garantie op onze producten, sommige producten hebben een langere periode fabrieksgarantie. Deze informatie kunt u vinden bij de productbeschrijving of kunt u opvragen bij onze klantenservice.
 
Wat is een gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Sprake van beschadiging door opzet, of door nalatigheid;.
  • Wanneer er sprake is van onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Wanneer er sprake is van normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Zorg, dat wanneer u contact zoekt met onze klantenservice uw order en bestelgegevens bij de hand heeft. Zo kunnen we u sneller gericht helpen.

Aankoopbewijzen

Uw aankoopbewijs (factuur) ontvangt u als pdf en/of xml bestand per email. Indien u deze per post wenst te ontvangen vragen wij u vriendelijk dit per email (info@voordeelmat.nl) of per telefoon (0521 788 934) aan ons door te willen geven.

Reparatie
Voordeelmat levert kwaliteitsproducten voor een betaalbare prijs. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daarom werken wij met heldere voorwaarden bij de levering van vloermatten en andere producten. Indien een artikel voor reparatie in aanmerking komt, zal deze door ons retour worden gehaald en kosteloos worden gerepareerd. Indien de reparatie buiten deze voorwaarden valt zullen wij deze kosten met u bespreken en in overleg met u afhandelen.
0
    0
    WInkelmand
    Je winkelmand is leegTerug naar de winkel