Klantenservice » FAQ » Bestellen

Bestellen

Betaalwijzen

Voordeelmat hanteert de meest gebruikte betaalwijzen in Nederland en België. U kunt bij ons betalen met:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Creditcards
  • Maestro
  • V-pay
  • KBC/CBC
  • Belfius
  • Giropay
  • EPS
  • Bankoverboeking
  • Ebill
  • iDEAL QR
Bezorgkosten
  • Gratis geleverd mits vermeld (offerte, aanbiedingen etc.)
  • Pakket <10 kg €6,95 bij bestellingen tot €49,-.
  • Bij bestellingen t/m 30 kg vanaf €49,- gratis levering binnen Nederland en België!
  • Voor alle bestellingen vanaf 35 kg tot 500 kg en berekenen wij slechts €25,-.
  • Voor bestellingen van B 400 cm langer dan 250 cm L aan particulieren berekenen wij een extra toeslag van € 29,95 ivm speciaal vervoer.
  • Voor alle bestellingen vanaf  500 kg berekenen wij slechts € 50,-.
  • Voor leveringen naar alle eilanden geldt een extra toeslag van € 10,-.
  • Voor leveringen naar België via DPD geldt geen een extra toeslag .
  • Voor maatwerk (Packs) naar België wordt een toeslag van € 6,95 berekend.
  • Voor leveringen naar België via DPD vanaf 150 cm lengte geldt een extra toeslag van €19,95.
  • Voor leveringen binnen Europa geldt een toeslag van € 20,- (1 colli max. 20 kg).
Bestellingen bekijken

Klik hier om je bestellingen te bekijken

Bestelling plaatsen
Bekijk ons assortiment in de webshop. Voeg, wanneer u het product heeft gevonden die u wilt kopen, deze toe aan uw winkelmand (te herkennen aan de opvallende knop). Volg het afrekenproces in de winkelmand om uw bestelling te plaatsen (en af te ronden).
Bestelling volgen

Iedere order in syteem track & trace?

Wij streven ernaar om bij elke bestelling een track & trace mee te sturen. Helaas lukt dit niet bij alle bestellingen i.v.m. maatwerk en of vervoerder.

Bestelling annuleren

Binnen 24 uur kunt u uw bestelling annuleren, mits deze nog uit het automatische order proces (EDI orders) kan worden verwijderd, door een mail te sturen naar info@voordeelmat.nl met het bestelnummer. Geef duidelijk aan dat u de bestelling wilt annuleren. Items die wij reeds hebben verwerkt of hebben verzonden kunnen wij helaas niet meer annuleren.

Bestelling niet verwerkt

Wij proberen onze orders voor standaard matten binnen twee dagen te verwerken, als dit langer duurt zult u van ons bericht ontvangen met de verwachte levertijd. Heeft u na vijf dagen nog geen verzendbevestiging ontvangen stuurt u dan een mail met de bestelling naar info@voordelmat.nl

Bestelling niet ontvangen

Heeft u al gecontroleerd of de bezorger geen briefje heeft achter gelaten? Of dat de bestelling misschien bij de buren is afgeleverd? Als dit niet het geval is kunt u een email naar info@voordeelmat.nl sturen met daarin de bevestiging en vermeld dat u uw bestelling niet heeft ontvangen.

0
    0
    WInkelmand
    Je winkelmand is leegTerug naar de winkel