Klantenservice » FAQ » Bezorgen & afhalen

Bezorgen & afhalen

Verzendkosten
Gratis geleverd mits vermeld (offerte, aanbiedingen etc.)
  • Pakket <10 kg €6,95 bij bestellingen tot €49,-.
  • Bij bestellingen t/m 30 kg vanaf €49,- gratis levering binnen Nederland en België!
  • Voor alle bestellingen vanaf 35 kg tot 500 kg en berekenen wij slechts €25,-.
  • Voor bestellingen van B 400 cm langer dan 250 cm L aan particulieren berekenen wij een extra toeslag van €29,95 ivm speciaal vervoer.
  • Voor alle bestellingen vanaf 500 kg berekenen wij slechts €50,-.
  • Voor leveringen naar alle eilanden geldt een extra toeslag van €10,-.
  • Voor leveringen naar België via DPD geldt geen een extra toeslag.
  • Voor maatwerk (Packs) naar België wordt een toeslag van €6,95 berekend.
  • Voor leveringen naar België via DPD vanaf 150 cm lengte geldt een extra toeslag van € 19,95.
  • Voor leveringen binnen Europa geldt een toeslag van €20,00 (1 colli max. 20 kg).
Zelf ophalen in Zuidveen

Zelf een bestelling ophalen bij Voordeelmat in Zuidveen? Geef dit van tevoren door via telefoon 0521-788934 / 06-24961545 of e-mail, dan leggen wij de afspraak vast. Voor al onze aanbiedingen geldt op = op. In overleg kan deze alsnog later geleverd worden tegen de dan geldende prijs- en leveringsvoorwaarden.

Afhaaladres

Voordeelmat v.o.f. Overegge 18 8343 XB Zuidveen   Plan je route via Google Maps

Pakket volgen

Wij streven ernaar om bij elke bestelling een track & trace te sturen. Helaas lukt dit niet bij alle bestelling i.v.m. maatwerk en of vervoerder.

Levertijd en bezorgtijden
Wij proberen alle bestellingen binnen twee dagen te verzenden. Maatwerk en logomatten hebben langere levertijden, u wordt hier per e-mail van op de hoogte gehouden. De pakketten worden na verzending vaak de volgende dag al aangeboden. Het tijdstip waarop de pakketten worden aangeboden is afhankelijk van onze bezorg partners.
Bezorgadres wijzigen

Voor het wijzigen van het bezorgadres kunt u het beste een email sturen naar info@voordeelmat.nl met de bestelling en het adres waar het pakket naar toe moet worden gestuurd. Het kan zijn dat de bestelling al verwerkt is en bij een van onze bezorgpartners ligt, dan kunnen wij het adres helaas niet meer wijzigen.

Pakket is niet bezorgd of compleet

Controleert u alstublieft eerst of de bezorger geen briefje heeft achtergelaten of dat de bestelling bij bijvoorbeeld de buren is afgeleverd. Is dit niet het geval? Stuur dan een email naar info@voordeelmat.nl met de bevestiging en laat ons weten dat u uw bestelling niet heeft ontvangen of wat er ontbreekt aan de bestelling.

0
    0
    WInkelmand
    Je winkelmand is leegTerug naar de winkel