Garantie & reparatie

Garantievoorwaarden

Wanneer uw product bij levering beschadigd of niet naar wens is, neem dan direct contact op met onze klantenservice per e-mail. Wij zullen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Dit geldt ook wanneer een door ons geleverd product binnen de garantietermijn, die minimaal één jaar bedraagt, beschadigd raakt of gebreken vertoont.

Heeft u een probleem met een product na de garantieperiode? Ook dan helpen wij u graag verder.

Wij geven op al onze producten minimaal één jaar garantie. Sommige producten hebben een langere fabrieksgarantie. Deze informatie vindt u in de productbeschrijving of kunt u opvragen bij onze klantenservice.

Wat is een gegronde klacht

Een klacht wordt als gegrond beschouwd wanneer het probleem niet is veroorzaakt door:

  • Beschadiging door opzet of nalatigheid;
  • Onoordeelkundig gebruik of gebrekkig onderhoud;
  • Normale slijtage of schade door het niet (correct) opvolgen van de gebruiksaanwijzing.

Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice, zorg dan dat u uw order- en bestelgegevens bij de hand heeft. Zo kunnen wij u sneller en gerichter helpen.

Aankoopbewijs

Uw aankoopbewijs (factuur) ontvangt u per e-mail als pdf-bestand.

Reparatie

Voordeelmat levert kwaliteitsproducten tegen een betaalbare prijs. Tevreden klanten zijn voor ons belangrijk. Daarom hanteren wij heldere voorwaarden bij de levering van vloermatten en andere producten.

Wanneer een artikel in aanmerking komt voor reparatie, halen wij het bij u op en repareren het kosteloos. Valt de reparatie buiten de garantievoorwaarden? Dan bespreken wij de kosten vooraf met u en zoeken wij samen naar een passende oplossing.

Neem voor een reparatieverzoek altijd eerst contact met ons op.